Prekių ir pinigų grąžinimas

Jei norite atšaukti dar neapmokėtą užsakymą, reikia:

  1.  Susisiekti su  klientų aptarnavimo skyriaus specialistais numeriu: +370 520 77920.

Jei norite atšaukti apmokėtą užsakymą, kurio prekių dar negavote, arba tam tikras prekes (-ių) iš dar neįvykdyto užsakymo ir atgauti pinigus, reikia:

  1. Užpildyti užsakymo atšaukimo formą: DOC. PDF. ( išsirinkti norimą formatą)

PASTABA Prekių grąžinimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos atšaukimas nevykdomas.

  1. Užpildytą užsakymo atšaukimo formą nusiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@abczaislai.lt. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Užsakymo atšaukimas“ ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Užsakymo atšaukimas 1234. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
  2. Per 10 d.d. nuo tos dienos, kuomet bus gautas pranešimas apie atšauktą užsakymą bus sugrąžinti visi sumokėti pinigai, įskaitant prekių pristatymo išlaidas, į kliento banko sąskaitą iš kurios gautas apmokėjimas už prekes.

Jei norite grąžinti prekę ir atgauti pinigus, reikia:

  1. Užpildyti prekės grąžinimo  formą ( per 14 ( keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos) : DOC. PDF. ( išsirinkti norimą formatą)
    PASTABA: Prekių grąžinimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, bei nepridėjos jos prie grąžinamo užsakymo, pretenzijos nepriimamos ir siuntos grąžinimas nepriimamas.
  2. Užpildytą prekių grąžinimo formą nusiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@abczaislai.lt. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Prekių grąžinimas“ ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Prekių grąžinimas 1234. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
  3. Sulaukti, kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki 2 d.d.) su jumis.
  4. Po klientų aptarnavimo specialistų susisiekimo su jumis ir detalesnės informacijos gavimo, grąžinamą prekę reikia supakuoti ir grąžinti ją pardavėjui jums patogiu būdu (perduoti kurjeriui, pristatyti prekę tiesiogiai į parduotuvę arba pasirenkant pristatymą per Omniva arba DPD paštomatus. Grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo išlaidas apmoka klientas) laikantis šios prekių grąžinimo tvarkos:
  • Prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje ;
  • Prekę būtina supakuoti (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), nesurinkta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
  • Grąžinant prekę būtina pridėti įsigijimo dokumentą (sąskaitą) į grąžinamos prekės pakuotės vidų, bei užpildytą grąžinimo formą su reikiamais duomenimis, bei kliento originaliu parašu.

PASTABA: kurjeris (jį užsako „ABC žaislai“, taip pat užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu) yra iškviečiamas kitai darbo dienai po formos gavimo. Pasirinkus kitą prekės grąžinimo būdą, prekė turi būti pristatyta pardavėjui ne vėliau kaip 14d.d. terminą siuntimo išlaidas apmokant siuntėjui.

  1. Perdavus grąžinamą prekę kurjeriui, nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti lipdukų ant pakuočių, sekti siuntos.
  2. Pinigai į banko sąskaitą bus grąžinti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
  3. Prekės grąžinimo mokestis už DPD kurjerio transportavimo paslaugas 6 € (Į mokamą sumą įeina siuntos paėmimo iš siuntėjo, bei pristatymo pardavėjui mokestis).

Kitos prekių ir pinigų grąžinimo taisyklės

8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatu, jog, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos arba keičiamos, Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.

8.2. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes parsiveža „ABC žaislai“ užsakomas kurjeris, grąžinimo procesas trunka iki 5 d.d. Taip pat prekes grąžinti galima pristačius jas į fizinę parduotuvę Vilniuje, Žemaitės g. 22 arba naudojants Omniva/DPD paštomatais ar kitais klientui patogiais būdais. Grąžintų prekių būklė patikrinama garantinio aptarnavimo serviso, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos, bei grąžintos pardavėjui per užsakytą DPD kurjerį, arba naudojantis kitomis pardavėjo užsakytomis siuntimo paslaugomis, iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas siuntimo mokestis Garantinio aptarnavimo serviso prekės tikrinimas gali užtrukti iki 10d.d. nuo prekės gavimo į sandėlį, per jas nustatomas prekės gedimas, bei pateikiamos išvados.

8.3. Užsakius garantinį aptarnavimą, „ABC žaislai“ užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti siuntos. Dėl papildomų išlygų ar nesklandumų „ABC žaislai“ vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.

8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

8.7. „ABC žaislai“ vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

8.8.Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, „ABC žaislai“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatu, jog, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos arba keičiamos, Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka
8.9.Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

8.10. SVARBU! Prekių grąžinimo tvarka netaikoma:

Juridiniams asmenims; produktams su individualiais kliento pakeitimais pagal pageidavimus, individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai; individualiai užsakytoms prekėms; prekėms, kurios buvo sugadintos kliento; prekėms, neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis); prekėms, grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio, prekėms, prie kurių nebuvo pridėta grąžinimo forma su tiksliais duomenimis, bei parašu.

Išimtis taikoma:

Grąžinimo reikalavimų neatitinkančioms, tačiau nekokybiškoms prekėms.

Rašyk
Skambink