Jei norite grąžinti kokybišką prekę, vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatu, jog, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos arba keičiamos, Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka per 14 dienų, Jums reikės atlikti šiuos veiksmus:
PASTABA: kurjeris (jį užsako „ABC žaislai“, taip pat užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu) yra iškviečiamas kitai darbo dienai po formos gavimo. Pasirinkus kitą prekės grąžinimo būdą, prekė turi būti pristatyta pardavėjui ne vėliau kaip 14d.d. terminą siuntimo išlaidas apmokant siuntėjui.
Kitos prekių ir pinigų grąžinimo taisyklės
8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos Civilinio kodekso nuostatomis, kurios reglamentuoja vartotojo teises įsigijus netinkamos kokybės daiktą (6.333, 6.334, 6.363 ir kt. straipsniai).
8.2. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes parsiveža „ABC žaislai“ užsakomas kurjeris, grąžinimo procesas trunka iki 5 d.d. arba naudojants Omniva/DPD paštomatais ar kitais klientui patogiais būdais. Grąžintų prekių būklė patikrinama garantinio aptarnavimo serviso, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos, bei grąžintos pardavėjui per užsakytą Venipak kurjerį, arba naudojantis kitomis pardavėjo užsakytomis siuntimo paslaugomis, iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas siuntimo mokestis Garantinio aptarnavimo serviso prekės tikrinimas gali užtrukti iki 10d.d. nuo prekės gavimo į sandėlį, per jas nustatomas prekės gedimas, bei pateikiamos išvados.
8.3. Užsakius garantinį aptarnavimą, „ABC žaislai“ užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti siuntos. Dėl papildomų išlygų ar nesklandumų „ABC žaislai“ vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8.7. „ABC žaislai“ vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
8.8.Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, „ABC žaislai“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis, kurios reglamentuoja vartotojo teises įsigijus netinkamos kokybės daiktą (6.333, 6.334, 6.363 ir kt. straipsniai).
8.9.Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.
8.10. SVARBU! Prekių grąžinimo tvarka netaikoma:
Juridiniams asmenims; produktams su individualiais kliento pakeitimais pagal pageidavimus, individualius užsakymus (pavyzdžiui spauda) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai; individualiai užsakytoms prekėms; prekėms, kurios buvo sugadintos kliento; prekėms, neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis); prekėms, grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio, prekėms, prie kurių nebuvo pridėta grąžinimo forma su tiksliais duomenimis, bei parašu.