Kokybės garantija, garantinis aptarnavimas

7.1. Kiekvienos „ABC žaislai“ el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Elektronikos prekėms taikoma standartinė europos sąjungos, 24 mėn. garantija.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
7.5. Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
7.6. Dėl prekių kokybės ir garantinio aptarnavimo privalu kreiptis el. paštu info@abczaislai.lt ir sulaukti kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki 2 d.d.). Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Garantinis Aptarnavimas“ ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Garantinis Aptarnavimas 1234. Užsakymo numeris pateikiamas sąskaitoje, bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
7.6.1. Prekių pristatymas garantiniam aptarnavimui vykdomas pirkėjo lėšomis. Prekes garantiniam aptarnavimui parsiveža „ABC žaislai“ užsakomas kurjeris. Po garantinio aptarnavimo už pristatymą ir parvežimą išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus sutaisyta prekė negrąžinama pirkėjui.
7.6.1.1. Užsakius garantinį aptarnavimą, „ABC žaislai“ užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti. Dėl papildomų išlygų ar nesklandumų „ABC žaislai“ vadybininkai asmeniškai susisiekia su klientu.
7.6.1.2. Kurjeris iškviečiamas sekančiai darbo dienai, po formos gavimo. Apie atvykimą kurjeris dažniausiai praneša telefonu, klientui būtina paruošti ir supakuoti prekes iki atvykstant kurjeriui.
7.6.2. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas, garantiniam aptarnavimui grąžinamas prekes „ABC žaislai“ atsakomybės neprisiima.
7.7. Garantinį aptarnavimą atlieka autorizuotas „ABC žaislai“ serviso centras, garantinis patikrinimas atliekamas per 5 darbo dienas po garantinių prekių gavimo remontui.
7.8. Garantinis taisymas atliekamas iki dviejų savaičių (dešimties darbo dienų), tačiau kilus nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą.
7.8. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
7.9. Jei prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, atsiradęs dėl vartotojo kaltės ir/ar netinkamo naudojimo už gedimo taisymą, detales reikalingas gedimui pašalinti ir papildomus darbus susimoka klientas. Apie apmokęstinimą klientas informuojamas ir bet kokie darbai atliekami už pinigus yra vykdomi tik kliento pageidavimu ir sutikimu. Už tokius darbus išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus, sutaisytas produktas klientui nėra grąžinamas.
7.9.1. Jei prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, atsiradęs dėl vartotojo kaltės ir/ar netinkamo, o pirkėjas atsisako apmokęstinamo taisymo, prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
7.10. Jei prekei nustatomas didelis gedimas, pažeidimas dėl gamintojo klaidos, gamintojo brokas ar bet koks kitas kokybės neatitikimas reikalaujantis gamintojo taisymo - produktas klientui iš karto keičiamas nauju, nepaisant to kiek laiko produktas buvo naudotas, jei garantinio aptarnavimo terminas yra galiojantis.
7.11. Klientas visuomet turi teisę kreiptis į „ABC žaislai“ ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.
7.12. Jei prekė nekokybiška, prekę galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigyjimo (prekės gavimo) dienos pagal šių taisyklių 8. skyrių čia: http://www.abczaislai.lt/index.php?route=information/information&information_id=3

Rašyk
Skambink